الثلاثاء، 2 يونيو 2009

خالتو مع سبق الاصرار والترصد


النهارده بجد انا طايره من الفرح



وعمري في حياتي مافرحت زي النهارده


النهارده بقيت خالتو مع سبق الاصرار والترصد


لاجمل نونو في الدنيا


سيف حبيب قلب خالتو


طبعا استاذ سيف دخل التاريخ من اوسع ابوابه وده ليه بقي؟



اولا:عشان انا خالته الوحيده



ثانيا:انه ابن اختي انا شخصيا


ثالثا:اني هشارك في تربيه الاستاذ


رابعا:وده الاهم ان الاستاذ شبه خالتو يعني قمر


فبجد اي طفل في العالم هيحسده لانه عنده المميزات الهائله دي



طبعا بقي انا لما شفته وهو خارج من العمليات انا شلته واخدته في حضني


يانهار ابيض كنت هطير


وايه ده اخدت اللقب وبقيت خالتو


بجد ربنا يخليه ليا ولمامته لانه بجد تعبها اوي الاستاذ ده


وربنا يستر بقي عليه من شقاوة خالته الايام الي جايه

6 Comments:

  1. رحــــيـل said...
    الف مبرووووووووووك تشريف سيف للدنيا
    يارب ماماته تكون بخير
    واستلمى بقى ياخالتو هتشوفى شقاوه الجيل ده بجد ملهمش حل بس لما يكبر شويه صغيرين كمان
    ههههه
    عقبال متشوفيه داخل المدرسه يارب
    سبهللة said...
    الف مبروك يا خالتو
    وعقابل ما نقولك الف يا ماما
    ربنا يرزقك بالزوج الصالح والذرية الصالحة ان شاءالله
    غير معرف said...
    الف مبروك يا طنط وعقبالك
    ادم المصرى said...
    كويس ان اول زياره ليا تكون مناسبه سعيده كدا الف الف الف مبروك وعقبال كل شيئ جميل
    سبهللة said...
    دة الميل بتاعى
    raniarachad@yahoo.com
    ابعت لى الميل بتاعك وقولى فيه انك ديالا عشان ابعت لك دعوة لقراءة مدونتى لانها اتقفلت للعامة وبقت مفتوحة للى عندهم دعوات بس
    سلام عليكم
    إيناس حليم said...
    الحمد لله ان أول زيارة لمدونتك لبوست في خبر حلو كدة :)
    أنا لسة مجربتش احساس الخالة بس سمعت عنه انه فظييييع لا يوصف

    مبروك يا جميلة وعقبالك

    تقبلي مروري

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates