الخميس، 4 يونيو 2009

ملكه في مدينه الفرسان


من زمااااااااااااااان من وانا صغيوره اوي



كنت بحلم اني اكون ملكه في مدينه الفرسان



وكل الفرسان الي في المملكه يحلموا يخطفوني علي الحصان الابيض





والمح انا من بعيييييييييد فارس بيبصلي وساكت





وعيونه تقولي انه اكتر قلب بيخاف عليا وبيحبني





وانه مستعد يخبيني جوه قلبه





عشان يحميني من نفسي ومن ارق نسمه هوا ممكن تيجي تطيرضفايري





وياخدني علي الحصان الابيض ونروح بعيد





علي مملكه غير مملكه الفرسان



مملكه قلبه



بس لما كبرت عرفت اني مش ملكه





ومفيش مملكه فرسان





واكيد مفيش فارس علي حصان ابيض





وكل ده مجرد احلام بنات






6 Comments:

  1. ♥نبع الغرام♥♪≈ said...
    السلام عليكم


    حبيبتى الغاليه


    صدقينى ممكن الحلم يكون حقيقه

    كلنا بنحلم بكده وانا كمان ياما حلمت بأكتر منك

    وعمرى ما فقدت الامل

    لانى أملى فى ربنا كبير قووى

    ربنا يوفقك يارب ويسعدك

    دمتى بكل خير

    انوسه
    م/ محمد صالح said...
    شوفى انا مش عاوز اصدمك اكن يمكن الفارس اللى انت بدورى عنه هو فعلا زى مقولتى فارس الاحلام الاحلام وبس يمكن مفيش زيو فى الواقع تقبلى مررورى
    Unknown said...
    اه عادى احلام كلنا كدة
    لاسع افندى said...
    صحيح مافيش فارس بحصان فى زمننا لكن فيه فرسان اصحاب مبادىء او ناس اصحاب اخلاق رفيعه يعنى اخلاق فرسان بس بيركبوا ميكروباص ومترو بدل الحصان

    تحياتى
    beautiful mind said...
    بالتاكيد ليس هناك فرسان في هذا العالم
    لكن يكفي ان هناك احلام وان نحن صدقنا احلامنا حتما ستتحقق

    مدونتك رائعه جدا وهذا شرف لي ان اتابعها وازورها للمرة الاولي ولن تكون الاخيره ان شاء الله

    واسمحيلي ان اضيفها لقائمة المفضلات عندي
    انت تسال والكمبيوتر يجيب said...
    كيف تعرف اذا كنت مدمنا للأنترنت ام لا؟
    هل يجدد طعم البيتزا السياسه فى الشرق الأوسط؟
    الأمثال الشعبيه بعد تعديلها لتلائم العصر
    بعض الموضوعات الجديده تماماغير المسيوقه على النت
    http://netonradio.blogspot.com
    كيف تعرف اذا كنت مدمنا للأنترنت ام لا؟
    هل يجدد طعم البيتزا السياسه فى الشرق الأوسط؟
    الأمثال الشعبيه بعد تعديلها لتلائم العصر
    بعض الموضوعات الجديده تماماغير المسيوقه على النت
    http://netonradio.blogspot.com

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates