الاثنين، 1 يونيو 2009

نفسي اشوفه


كان نفسي اوي اعيش معاه


كان نفسي بجد اشوفه


كل يوم بفضل ابكي قبل ماانام عشان اشوفه


ناس كتير شافته وكان نفسي بجد اشوفه


كنت اتمني اعيش في عصره


واترحم من الدنيا الوحشه دي


يمكن حظي كان كويس لما سمعت صوته


احن صوت ممكن يسمعه بشر


بس بجد طمعانه في اكتر من كده


نفسي اشوفه


واحكيله همي


ويطمني بابتسامته الطيبه


وهو في اجمل من ابتسامه خير خلق الله


محمدصلي الله عليه وسلم



بيقولوا انه اجمل من البدر ليله تمامه


بجد نفسي اشوفه


وبجد نفسي اتكلم معاه


هحكيله عن كل حاجه


هقوله انه وحشني جدا


واني فعلا بحبه جدا


واني كان نفسي اعيش معاه في عصره


واتعلم كل حاجه في دنيتي منه


اغلي امنيه في حياتي اني اشوفه في منامي


اللهم نولني هذه الامنيه


واللهم صلي وسلم وبارك علي خير خلق الله


محمد صلي الله عليه وسلم

2 Comments:

  1. blue-wave said...
    طالما بتحبيه اوى كدا يبقى هاتحشرى معاة باذن الله
    فالمرء يحشر مع من يحب
    ربنا يكرمك
    صمت الحنين said...
    ربنا يكتبلنا جميعا ان شاء الله اننا نشوفه

    ويحشرنا معاه ان شاء الله

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates